Arina's Diary

      ❄️アリナのステキな日々とHAPPY EARTHの活動紹介❄️         ❄️My sweet life & HAPPY EARTH Activities!❄️

第2回ビーチクリーニング Beach Cleaning No. 2

鴨川の前原海水浴場で2回目のハッピーアースのビーチクリーニングをしました!!!!😆

最初、駐車場からビーチへ降りていく時、私は心の中で〝わー!そこまでゴミはなさそうだな!〟と思いましたが、ビーチクリーニングをみんなと始めながらよく見てみると、マイクロプラスチックやペットボトル空き缶がたくさん落ちていました。

 

f:id:ArinaV:20190407230119j:image

 

今回のビーチクリーニングは20人もの人が参加してくれたおかげで、ゴミ袋30枚に大量のゴミを集めることができました!!!!

 

活動に参加してくれた皆さんに心から感謝します🙏 みんなありがとう! 

またビーチクリーニングをしたいと思っています!  皆さんその時はよろしくお願いします✨

 

f:id:ArinaV:20190407225825j:image

 

Recently, we did beach cleaning in Kamogawa!!!✨ It may look like a clean beach but there were some micro plastics and pet bottles,  and some tins!

A lot of trash was picked up at this beach!  Because this time there were lots of people helping, and thinking about this earth to clean!!!!

 

Thank you every one❤️ 

I would like to do beach cleaning soon again.  

When we do, please come and join us!!

 

 

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗