Arina's Diary

      ❄️アリナのステキな日々とHAPPY EARTHの活動紹介❄️         ❄️My sweet life & HAPPY EARTH Activities!❄️

JAZZを歌いました Singing JAZZ (You Tube)

いすみ市のジャズクラブ Charlestone(チャールストーン)で歌を歌いました🎶

 


アリナ JAZZ 〜 Don’t mean a thing 〜

 


アリナ JAZZ 〜 Fly Me to the Moon 〜

 

ジャズピアノ教室・円香先生の生徒の私がプロのミュージシャン達と一緒に歌うことができたのです! なかなかこのような事は無いのでとてもうれしいです😂

 

1回目の3月には『 It don't mean a thing』、先日の2回目は『 Fly me to the moon 』を歌いました!歌っている時は本当に楽しかったです😄 みんな喜んでくれて本当に嬉しかったです❤️

 

チャールストーンのマスターと先生、そしてミュージシャンの皆さんに心から感謝です🙇‍ このような機会を与えてもらってありがとうございます💗

 

I sang the songs at "Jazz Club Charlestone"🎶
 
I had those opportunities to sing with professional musicians!

Isn’t it cool!?  I am very happy😂


The first time, I sang "Don't Mean a Thing" and the second time "Fly Me to the Moon".
I was really happy that everyone liked my singing❤️  I am truly thankful to Charlestone's master,  and my jazz piano teacher, and all musicians.

I am really happy for this opportunity💗  Thank you 🙏