Arina's Diary

      ❄️アリナのステキな日々とHAPPY EARTHの活動紹介❄️         ❄️My sweet life & HAPPY EARTH Activities!❄️

山元学校でプレゼン Presentation at Yamamoto School(You Tube)

山元雅信先生が主催の山元学校に参加してプレゼンをしました✨✨✨

この日、たくさんの人がプレゼンのために参加していました。

私が作るフリースクールにもたくさんの人に来て欲しいです🌟😆😉😊

 

無農薬の山芋を育て、皇室に献上されている諸田 正宏さん。 山芋で作ったアイスクリームをいただきました🍨    自由国民党代表の小林興起先生 (元財務副大臣)などと、色々な人が来ていました。

 

f:id:ArinaV:20180930222349j:plain

f:id:ArinaV:20180930222407j:plain

 

 

山元学校のホームページに私のコメントをのせてもらいました。 ありがとうございました❤️

yamamotogakko.jp

 

 

山元先生がホームページで紹介しているリサイクルについてのクイズビデオ、とても分かりやすいので皆んなに見て欲しいです😊  


クイズで学ぼう!!PETボトル リサイクル

 

 

<English> 

I made a speech at the school for adults, organized by Mr. Yamamoto.

There were lots of people presenting.  Mr. Morota, presents the yam poteto to the imperial familly.  He introduces us the icecream made of the yam poteto.  Mr. Kobayashi, used to be the finance vice minister, and so on.

 My comments were introduced by Mr. Yamamoto in his homepage.

 I would like you to watch the video about Plastic recycling. Sorry, it’s in Japanese.😥