Arina's Diary

      ❄️アリナのステキな日々とHAPPY EARTHの活動紹介❄️         ❄️My sweet life & HAPPY EARTH Activities!❄️

ポルトガルに行きました Camp in Portugal

夏休みに、家族みんなでポルトガルに行きました。パパの家族がたくさんいます!

空港の中のでは、とてもわくわくしました😆

Summer holiday, I went with my family to Portugal.

We have lots of family’s  in Portugal.

I was very exciting to fly to Portugal😆

 

f:id:ArinaV:20180919150438j:plain

1番の思い出は、弟と2人だけでサマーキャンプに参加した事です! 

そこでは、 1週間も親無しで過ごさなければなりません!

最初はびっくりしましたが、時が過ぎていくうちにだんだん慣れてきてとても楽しい時を過ごしました💗✨

The most memorable time was going to a summer camp, me and my brother.

We needed to spend there for 7days without our parents!

I was little bit nervous.

But I got used it, and we did activities, playing outside, I had a lot of fun!  But I don’t know why before going to bed we  needed to have cookies and chocolate milk!?

 

むかつくことも、楽しいことも、悲しいこともありました。

でも、1番楽しかった時は、友達にお花で作る花輪の作り方を教えてあげてた時です。

その子は男の子で、『僕はロマンチックが好きなんだ。学校でこれを作って女の子たちにあげて人気になりたい!絶対にこれのプロになってみせる!教えて!』と言っていました💕 12歳です😮 まだ12歳なのに、ロマンチックになりたいっていう気持ちがいっぱいで私はとてもびっくりしました!

The best time was teaching to my friend how to make flower crowns.

He said, "I want to be romantic! I want to be a pro and give this to  The girls in my school!"  He was still 12.  I was very amazed, as 12 years boy can be such romantic😮

 

とても良い夏休みでした✨

 I had a lot of fun in  Portugal 🇵🇹 ✨