Arina's Diary

      ❄️アリナのステキな日々とHAPPY EARTHの活動紹介❄️         ❄️My sweet life & HAPPY EARTH Activities!❄️

ホタルを見に行きました Firefly Event

この前、友達の家でTちゃんと一緒にマーケットにお店を出しました。

私が売ったのは・・・・・・・・

 

I opened a little shop in the marche with my friend.

What I prepared were....

3 types of Jelly, Orange / Grape / Cofee. 

And Handmade Earrings!

 

ジャン!

オレンジ味のゼリー 

グレープ味のゼリー

コーヒー味のゼリー

 

f:id:ArinaV:20180811065025j:image

 

手作りイヤリング

f:id:ArinaV:20180811065033j:image

です!

 

ゼリーは売れたけど、イヤリングは2セットしか売れませんでした。

少し悲しかったです😟

 

私の商品を買ってくれた人に感謝しています。エジプトに行くお金が少しづつ集まってきているので嬉しいです!

 

The Jellis were populer, but the earrings were not. I could only sell 2 sets of them.  A little sad.

 

I appreciate the people who bought my products. I am pleased I can save the money to go to Egypt little by little.

 

そのあと田んぼにホタルを見に行きました🌳🌳

1台の軽トラックのライトをカチカチさせると、たくさんのホタルが集まってきて私はとてもびっくりしました😀 

この日、色々なことがあってとても楽しかったです😆

 

We went to see the fireflies in the rice field.

I was suprised that a lot of fireflies were appered when the little track ticked the light.

 

I enjoyed so many things on thta day!