Arina's Diary

      ❄️アリナのステキな日々とHAPPY EARTHの活動紹介❄️         ❄️My sweet life & HAPPY EARTH Activities!❄️

お店を開きました Market at Kindergarten

先日、私が卒業した幼稚園で、マーケットにお店をだしました。

出店したのは・・・

 

Recently I opened a little shop at the market in the kindergarten where I graduated.  I prepared.....

 

 

 

💕グレープ味とオレンジ味のゼリー(写真を撮り忘れました。)

Jelly - Orange, Grape

 

イチゴ味とグリンティー味とココア味のマフィン

Muffin - Strawberry, Green tea, Cocoa

f:id:ArinaV:20180604092615j:plain

ビーガンのマフィンです💕

インターネットのレシピを調べて作りました。✨

These are vegan muffines.  I checked internet recipe and made them. 

 

 

💕イアリングとピアス

Earrings - for kids and adults

f:id:ArinaV:20180604101701j:plain

上が大人用で下が子供用に作りました💕

園長先生も買ってくれました。✨

Of coarse I made them by myself!✨💓😆

Kindergarden teacher also bought them. 

 

 

ゼリーが一番最初に売れました❤️

これで二回目の出店です😄❤️!

貯めたお金で、友達といつかエジプトに旅行をしに行きたいと思ってます!❤️

去年エジプトでガイドをしてくれたジョンにもう一度会いたいです!💕

The jelly sold out first!!  And muffines were the second.  I could not sell 4 sets of earrings becouse I didn’t have much time to sell them.  But I had a lot of fun!!  I will save the money to go to Egypt with my friends.✨💓

f:id:ArinaV:20180604102238j:plain

 

園長先生、お店を出店させてくれてありがとう

買ってくれた皆さんありがとう💕💕

Thank you for letting me open a shop.

And thank you for everyone sho bought them!